אשר: "לא כלכלנים תיקנו את הגירעון, אלא החרדים"

מוטי הלפרין 1 Comment on אשר: "לא כלכלנים תיקנו את הגירעון, אלא החרדים"

יו"ר ועדת הפנים בכנס נדל"ן בבני ברק, לקראת הבחירות המקומיות: "בזמן שהעירייה הייתה תחת ועדה קרואה הובאו לכאן מיטב הכלכלנים, וכשעזבו העיר נשארה עם גירעון. הם לא הצליחו. אח"כ הגיעו ראשי עיר חרדים – כיום העירייה ללא גירעון"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הבחירות המוניציפליות: חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה', יושב ראש ועדת הפנים, נאם אתמול בכנס נדל"ן ליזמים חרדים בעיר בני ברק, שנערך במרכז 'אחים'. בין היתר אמר בדבריו, כאשר לצידו יושב שר השיכון והבינוי יצחק גולדקנופף, כי בזמן שעיריית בני ברק הייתה תחת ועדה קרואה הובאו אליה מיטב הכלכלנים אך הם נכשלו בתפקידם – כשמנגד ראשי העיר החרדים של בני ברק הוציאו אותה מהגירעון.

"כשהעיר הייתה תחת ועדה קרואה, הובאו לכאן מיטב הכלכלנים. כל השמות הכי גדולים, אבל כשהם עזבו את העיר היא נשארה עם גירעון. הם (הכלכלנים) עשו כל מיני תיקונים וכל מיני דברים, אבל הם לא הצליחו", פתח אשר את דבריו בכנס. לאחר מכן הגיעו ראשי עיר חרדים, אחריהם, אחד מהם הרב קרליץ שייזכר לטוב, אחד מהם הוא עבדכם הנאמן, ובאמצע השנה השנייה עיריית בני ברק כבר הייתה ללא גירעונות".

"שלא יהיו טענות, זה מעליב וזה פוגע. אנחנו מטפלים בשביל כולם, ואנחנו לא מתביישים לבוא ולומר שיש מקומות שצריכים טיפול טוב יותר. כמו כפפה שמתאימה ליד, יש מקומות שצריכים את הפתרונות שמותאמים להם. אסיים את דבריי בסיפור – כשנכנס יושב ראש מטה הדיור הראשון, ידידי הטוב אביגדור יצחקי, באתי להיפגש איתו במשרד הפנים בתל אביב כשהוא נכנס לתפקידו כמנכ"ל מטה הדיור", המשיך.

"אמרתי לו 'אביגדור, צריך לבנות גם לחרדים', אמר לי 'יעקב? אנחנו בונים לכולם! כל אחד יכול לקנות', אמרתי לו 'אביגדור אתה לא מבין, אני בטוח שאתה לא אומר לחרדים אל תקנו, אבל כדי שחרדים יוכלו לחיות במקומות מסוימים צריך להתאים להם", הוסיף חבר הכנסת אשר, בנאומו בכנס הנדל"ן בבני ברק.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אז שיטפל בבעיית בעכברים ועכברושים שמסתובבים חופשי ברחובות העיר.